Sakit . Sick . Sakit . Sick . Sigh ~


1.22 pm . 2011, November 5th . Saturday . Office desk .

*tengok cermin - muka pucat* huaaaa apelah na jadi dengan si Nabilla Natrah ni ?? manjang sakit . dah Allah tu na bagi sakit aku na buat ape weyy . ni tadi baru pas balik dari clinic for blood test . Alhamdullillah everything normal . no dengue or any serious disease . but . there is a but . I have a serious LOW BLOOD thingy . As per doc said and per test blood result I considered as a ANEMIAL . Noooooooooooo !!! that was SCARY !! Anemia can cure kan kan kan ?

Bell kau kenape ni bell ? dulu kau ta macamni pon ? ni da teruk sangat dah ni ? ape yang buat kau jadi macamni bell ? janganlah macamni bell . Orang lain happy happy nanti kau dok tersadai atas katil sampai ke tua . Ya Allah jaohkanlah . Aku tanak macamtu . Aku na happy happy jugak macam orang lain dengan family dengan kawan kawan . huaaaaaa !!! jadi MAKAN ! MAKAN ! MAKAN bell !

Baiklah Doc ! Aku akan makan walau apa jua rintangan yang mendatang . Tidak akan ku skip makan lagi . Aku akan makan mengikut waktu dan yang berkhasiat ! Jeaayeahhh ! chaiyok chaiyok !

Sedihnya bile tengok orang lain semua membesar dengan sehat dan kuat tapi aku umur je membesar badan mengecut . muahahaha ! Sumpah na jadi macam orang lain yang sehat happy dan kuat . Kalau kuat je tapi ta sehat ta gune jugak kan . Name je SUPERBELL konon . kau hengat kau letak SUPER kat depan name kau tu tetibe je kau ade SUPERPOWER ? kopok SUPERING hado . ROTFLOLOLOLOL !

Okaylah signing off here . na pi makan . kang pengsan . ohhhh noooooo !! -,-'

Comments