Wednesday, September 18, 2013

Roda

Roda putar putar .
Atas bawah atas bawah .
Dah rasa atas .
Sekarang rasa bawah pulak .

Masa rasa atas tak ingat bila nak rasa bawah .
Manusia biasalah .
Live life to the fullest katanya bila kat atas.
Cuba tengah kat bawah agak agak engko live life to the fullest tak?
Nganga to the fullest lah engko bila kat bawah.

Jadi bila engko kat atas tu standby je bila bila boleh ke bawah.
Sebab aku tengah kat bawah sekarang ni .
Nak rasa kat tengah tengah pon macam payah.
Apatah lagi kat atas.
Kesimpulannya engko jangan lah jadi ceng aku ni .
Kelak merana diri .