Fashionista bersama kak nitaa !! muahaha .

Sunday . 1.15 am . November 26th, 2011 . Rumahmanisrumah . Ngeee .

Heyyo everyone ! eh Assalammualaikum ya sohabat sekalian . hehe . Tadi dok sesaje lah google google images retiss retiss hollywood ni pastu terus dapat idea na update pasal fashion pulak lah rasenye . hee . Just na kongsi fashion fashion yang sangat meng'inspired' aku tapi aku ta jadi pon dress up cam dorang . hek hek .

Aku boleh dikategorikan 'buta fashion' sikit sebab aku main sebat je ape yang aku rase okay . Janji aku puas hati . :)

Ni ade few example yang meng'inspire' aku . Most of them are Hollywood celeb lah such as Fergie, Blake lively and Leighton Meester and Mila Kunis . Bukan niat na berlagak suka celeb Hollywood je tapi aku suke sebab dress up dorang sangat cool and sempoi . Simple but nice la kan . Tapi yela orang dah cantek kalau pakai sarung guni pon da memang cantek kan . haha .

Jom tengok sikit .

Ni si Mila Kunis yang ta berkumis tetapi manis . hek hek . Aku suka sangat die ni . Dia lain dari yang lain . UNIC . Fashion die cool and simple gile kan . Kind of rock chick .  Nigthmares unisex sweater + black legging + boots + sunglass .



Bawah ni aku tatau lah sape name betol die tapi die ni antagonis character dalam Gossip Girl, Juliette . Suddenly aku macam tersuka pulak dress up die yang ni . Tutup aurat uolss . haha . She wearing kind of long tight stripes shirt + black long legging + boots . Thumbs up !


Haaa . Yang ni paling aku favorite . Da la sempoi . Style . Aku na sangat try denim colourful camni tapi aku ni kureng keyakinan ah chaa ! hak hak . Maybe one day . Layan pix bawah ni jap . Aku memang gile suke style ni . Stylo mylo ! Dari kiri cepattt jalannnn . ehh ! haha . okay okay serious . Dari kiri , Ashlee Simpson, Stacey Ferguson (Black Eyed Peas), alaaa tatau name die tapi die belakon dalam One Tree hill .


Ni pulak Blake Lively, suke tengok style style die . Tade ape pon yang ta kene kat badan die . Semua perfecto ! jeless iolss ! haha . Tengok pix ni . Try imagine baju ni kat badan aku . Bhaahaha aku sendiri bayangkan pon na muntah dah . Na'ah , ta sesuai hokkayy . Yela kan orang kalau lawa, pakai sarung guni pon lawa . Tapi mana lah ade orang lawa na pakai sarung guni ye dak ? LOL . Okay dah dah bell dah start melalut ke laut belutt . nextttt !


Sempoi kan Hillary duff ni, me loikee thiss ! T-shirt with a bit blink blink + short pant + simple red coat or cardigan I don't know . but me really really loikey ! Simple but glam plus exclusive in urban . wahh ! kelasss ta iols ? dah macam tommy hilfiger judge contestant in project runaway pulokss ! bahaha



Ni Mila Kunis lagi , simple but soooooooo nice kan . haaaahh  memang terbukti aku ni seorang yang suke simple simple aje . Senang na sarung , senang na pi memane . And sedap mata memandang . dah cukup .



Okaylah , setakat ni tu je dulu . Banyak je fashion yang ta diketengahkan di sini (ayat tabole blah betol haha) . tapi maybe next t  ime sebab sekarang ni mode fashion sempoi atau dalam erti kata lain simple but nice . haha .

Mata kelat dah . Na tido dah ni . Nyte peeps ! have a great weekend ahead !

Sign off here . :)

Comments