At last I've make up my mind and make my own way . (:

Friday . January 20th, 2012 . Eleven forty AM . Office desk .

I got a hangover eyeayy yeayy ! I got a hangover yeayy ee yeayy ! eh terngiang ngiang pulop lagu hangover taio cruz ni kat telinga haku ni dah kenape haa . Assalammualaikum dan salam jemahat semua ! eh semua ? oppss sory mek tuliss mek bace sendiri lahh . Nan hado pong org na bace bahaha . 

Aku dah dapat kerja di melaka . At last kann . Sape na tau . Tanpa berfikir panjang mek resign jahh . Kelass ta mek ? ahahaii . Aku na buat perbezaan cara aku berfikiran dahulu dan sekarang . Ni aku raselah . Tatau lah apa orang dok kata . :3

Kalau dulu dok doubting : "Eh na berhenti ke tanak na berhenti ke tanak ?? ehhhh tanak lah . Na dok sini lagi.
                                         Kalau balik melaka tadapat gi clubing tadapat balik pepagi buta . Tadapat na pakai
                                         sexy sexy . Tadapat tu taboleh ni . Hehe . "

And konon konon dalam hati berkata: " What the hell are you thinking bell ? "
LOL .

Tapi sekarang aku tekad dah: "Eh aku kena balik Melaka jugak . Aku dok Melaka insha'Allah save sikit. Ta
                                            banyak sikit pon okay lah . Hari hari tengok muka mak bapak aku . Sejuk sikit 
                                            hati . Ahahai . Memembe pon ramai . Hehe okay lettew. "

Dalam hati lagi bermonologue : " Yeahh I made a good decision . And I hope so " *konon* 
LOL lagi sekalik

Takesa lah ape reason sekalipon aku na balik Melaka . Yang penting aku dah buat keputusan dan aku dah hanta surat resign dah pun weyy . Gile ahh ! dalam masa yang singkat aku  buat semua ni without turning back. Hahaha . Fyi, aku dapat kerja dah di Singtel @ Sudong kat Melaka Raya. Alhamdullillah.

Aku ta fikir pasal gaji sangat kot . Sebab aku fikir kalau na gaji besar je sampai bile pon memang ta move on la kan . Aku stuck je sini . Kau bukannye ade ijazah ke ade master ke na gaji besau nau . Speaking pon merangkak . Kalau setakat nyanyi lagu britney spears tu kau boleh lah bell . Tu pon bunyik minang . bahaha .

Tapi yang aku tau , mesti ade pahit maung nye nanti . Maybe aku akan menyesal maybe aku down . Kat mane mane pong kite akan lalui ni semua . Tape for better or worse I'll still facing it . That's what we call life kan . Kalau asek na manis je hidup ni baik kau dok dalam balang gula je . Tapayah kelua kelua langsung . Mati pon manis je kaedahnyee . Hahaha . 

So, I think I've ready physically & mentally . Please pray for me worlddd !! heyyyy kau bajet kau sape ?? Barack Obama ke orang na pray tok kau bell ?? hantuk kepale kau kat dinding sekarang !! LOL .

See this quotes below !


 Ehhhh ?? Salah quotess weyyyy !! bahaha .


Haaaa yang ni baru lah betol kaedahnyeee ! Walt disney lagi kelass kann . Lol . 


Eh suddenly rase na ter ter ter berakkk pulokss . Okay lah , I've signing off here .
Astalavista bebehhh chiao !



Comments