Upcoming bulan 5 yang sadis :'(

Hmmm . lama dah ta update blog aku ni kan . Okay entry harini aku rase sedih sikitlah (pailang pailang pon dalam hati ade pokok bunga gak weii hahar) . Act, aku sedang memikirkan bulan May akan datang ni banyak yang akan berlaku . tapi kebanyakannya yang sedih sedih jelah .

First, bestie aku Nurazrina Azah a.k.a Amoi akan berkahwin pada 29 May 2011 tapi aku tadapat pegi . reason nya adalah amoi duduk di Sabah sinun pastu tiket mahal sangat dan aku tade kawan na pegi . uwaaa ! aku na pegi sangat .

Kami sangat rapat . Aku jumpa die time kolej . kitorang ta sama course pon . tapi satu bilik . kami sangat sekepala tu yang jadi sangat rapat . kami selalu makan sama, mandi sama, tido sama, shuffle sama, nyanyi sama, menari sama sama, gelak ta hengat sama sama, sampai menanges pon sama sama . bahaha .
  
   Hensem kan kami dulu . har har .

Di bawah adalah gamba gamba pre-wedding mereka . sob sob . :'(




Duan & Amoi . Since puppy love . Study la konon tu . haha .


Lepas study, usik usik rambut pulak . hhmmphh nyampah ! * jeles ni sebenanye haha


Haha . Comel kan dorang . <3 <3 * berangan sudah kau bell @,@


 
And tadaaa , finally they really meant to be . I'm happy for you sayang . love you moy . :'D


One more thing yang akan menyusul this upcoming May is hmmm aku rase when it comes to that day aku akan publish to this blog entry . Uwaaaa ni lagi lagi lagi sedihhhhhh . huh tape I am SUPERBELL okay . STRONGER than ever . har har ! 

Okay lah guys, act aku belum habis kerja ni . harini aku ada event yang perlu di handle . 

So, penyamun penyamun semua malam ini kita kerja overtime ! 

Har Har ! 
  
Adios babai bhai !













Comments