Di Melaka bersama sama family tersayang * love love

3 April 2011 . 1.21 am . (a'ah dah macam baca berita lah pulak haha) . aku kat atas katil bilik rumah aku yang sangat selesa, nyaman dan amat dirindui even sangat bersepah haha . harini aku memang cuti . so, aku baliklah kampung . rase dah lame sangat tabalik rumah aku ni . da rindu sangat kat semua termasuklah kucing kucing aku , tv , makanan , katil tilam , washin' machine bahahaha .

Sampai rumah tadi dalam pukul 7.30 pm . Act, aku naik bus je . Al-maklumlah loyal driver aku tu bahaha . aku sampai je Melaka Central then terus ambil bas ke taman aku . Sampai je depan taman aku tengok kakyong dah tecongok tunggu aku dengan motor die . Sebenarnya, bas akan berhenti depan taman aku je n aku kene menapak lah sampai rumah yang agak jaoh jugak . tapi tadi aku dah roger kakyong awal awal suruh standby hiks . tengok betapa sayangnye kakyong kat aku . korang hade ? hade ? haha . chill chill . sempat lagi kakyong beli burger depan taman tu . aku pon ape lagi pau lah sekor burger jugak . muahaha .

Sampai je rumah aku terus tengok tv . channel pilihan aku ape lagi astro prima lah semata mata na tengok johan n zizan . kebetulan ade pulak cerita 'the best of raja lawak kumpulan balas' aku pon hape lagi ta melepaskan peluang lahh . haha . Act, I'm kind of 'jozanmaniac' . LOL . tatau lah kenapa minat sangat dengan diorang ni . and aku tau ramai yang minat diorang . sebab diorang ni besh sangat lahh kot . haha .

Esok aku na keluar with my lovely friend Nia . Nia ni lah yang selalu teman aku kalau aku balik melaka . bagi aku die kawan yang sangat baik . kami berkongsi cerita dan rahsia bersama (dah macam rancangan NONA pulak aku rase haha ) . kalau aku balik melaka wajib aku hang out dengan die . kitorang sekepala . sebab tu kami bole jadi bestfriend . before aku balik aku memang da roger die cakap aku na balik . Mula mula die cakap die ade ape hal entah dengan officemate die . aku merajuk * uuuuu . pastu tibe tibe jadi pulak . aku da ta merajuk da . * uuuu lagi . hahaha . siap col aku tadi na suruh pakai baju same kelua sok . hoi ingat kita ni sekolah lagi ke ? na pakai baju same same ha ? hahaha . tapi tape lah besh jugak kan sekali sekala . okay bebeh see you tomorrow . :D


Cantik kan ? but sorry she's taken . hahaha (gelak rika sumantho)


dua orang budak jakun tapena tengok kuda laut . hahaha . ROTF ~

atas rumput . na jugak tu ambil gambar macam orang lain bahaha .

Btw, sangat tasaba na jumpe kau sayang . hee . hope , we can make our day tomorrow . :D

So, I guess I'm finished updating my blog here . and now its landing time . hehe . Gudnite y'all !

p/s: aku tataulah kenape aku pilih background blog aku yang ni . hish geli pulak bulu keti aku nengok . kunun comel la tu . mamang comel macam na bagi penampo je kann . esoklah aku tuka . da ngantok sangat da ni . bak kate orang key hell 'taleh go y'all' hahaha . gudnite again . xoxo . gossip girl ! =,=

Comments