Al-kisahnya JPJ test ohhoiii !

hello, hye, assalammualaikum . hehe . hari ni hari kedua aku mengupdate blog . rase gedix pulak ade blog blog ni alahaiii . kui kui . lantaklah sebab aku rase dah terjatuh cinta pulak dengan benda alah ni hiks . * gelak gedix .

As I said yesterday, harini aku ade test JPJ . Aku punya lah bangun pagi pagi berkobar kobar na siap ni . berebut dengan roommate aku lagi na mandi bagai hahaha . Sekali tade airrrr ! Grrr . Al-kisahnya terpaksalah aku tumpang mandi rumah orang bahaha . teringat pulak time kat hostel sekolah dulu selalu tade air . malam malam tadah air dulu standby tade air pada esoknya . hahaha . seronoknye zaman sekolah dulu kan .

Okay okay sambung cerita . aku da siap siap abang yang ajar aku drive tu dah tercongok rupanya kat bawah block tu tunggu aku untuk dibawa ke test jpj . aku sampai dalam pukul 8.40 am macamtu . sekali aku sesi 3 last sekali daaa . aku tunggu punya tunggu punya tunggu akhirnya sampailah turn aku pada pukul 3.15 pm (lebih kuranglah) . aku menunggu dengan penuh sabarnya even sebenanya aku bukanlah seorang yang penyabar . sebab orang pesan orang yang sabar itu besar ganjarannya .

Tup tup betul lah apa orang cakap tu . AKU LULUS ! yaay ~ hahaha . Alhamdullillah . Da boleh dapat lesen . :D . apelah da tua bangka baru na ade lesen ke bell ?? haha . lantaklah janji aku da dapat lesen sekarang . Alhamdullillah sangat . and I've to step forward . Insya'Allah . :D

Comments