Momma

Lately ni gua selalu sakit lah pule . Diarrhea . Fever . Gastric often strike . Migraine? Toksah tanya. Macam hari hari je rasa. Sampai dah lupa rasa migraine tu macamana. Okay tu propa sikit . Gila ke lupa migraine rasa macammana . Nightmare tahuu .
Harini ada lebih 10 kali kot gua keluar masuk toilet tadi kat office . Gila penuh tahi gua dalam sistem kumbahan najis di office. The big contributer of the day omputeh cakap . Lolol .
Tapi bukan tu yang gua nak tekan kan kat sini . Mak gua ni . Biasa la perempuan gua ngadu kat mak ah takan bapak pulak . Rupa rupanya beliau dah siapkan air tangkal untuk mengubati gua brooo . Pergi jumpa ustaz kekdahnya okayyy minta air penerang hati . Eh tu zaman sekolah waktu nak exam dulu . Lebih kurang la air jampi2 ni . Tapi bukan mantera puaka jahanam tu . Ni ayat alquran la bro .
Itu yang gua nak tekan kan . Tengok effort mak kita . Punya lah risau and sayangnya dengan kita sebenanya kan . Mmg mak gua ni nampak buat dek buat dono je dengan gua . Watlek watpis je kan selama ni depan kita . Tapi beliau punya sayang kita mana nampak ye tak .
Lebiu beri strong la mama . Thanks mama for everythinggggg . Sedih puleeeee hati kiteeeeee . Sobs sobs .

Comments