Christmas Eve

Its Christmas dude. And that's mean Santaaaaaa is coming to townnnnn ! Woohoooo ! Haha apa gila meroyan malam malam christmas ni bell . Hahar . Okay semula semula . Its Christmas dude. And that's mean in another six days , we will have a NEW chapter in our life . New year la new yearr 2013 . Susah nauuu na cakap . hahah .

As usual, there's a lot of things happen along this year . A lots of things happen . The bitter , the sweet, scary, worried, confusing , the pro, the contra and the feelings that we're never able to describe by words. But from all that, one thing that I'm so aware is, it makes us who we really are today . Times is a brilliant teacher and experiences is an awesome lessons.

Tapi serious macam tak percaya lagi beberapa hari dah nak masuk 27 dah . Muka muda rumaja cenggini dah 27 ? Gila ah ! Muda rumaja sangattt *tangan atas bahu mata juling*  Har har har . Ogayy TUA TUA TUAAAA . Makanya aku dah rasa tahap loser dah ni sebenarnya disebabkan dalam usia ku yang dah nak senja tak senja sangat ni, still  macam macam yang belum aku kecapi lagi ni woii ! kecapi siot ayat hahah hahah

Budak 16 tahun nowadays aku tengok dah bawak LAMBO pegi sekolah. Slumberr . Aku ? aku slumberr gak bawak VIVA aku pergi kerja . Parking baik depan kedai tayar sebelah office sebab tak mampu nak amek parking dalam building office. Huk alohhh ! har har . Tak kisah lah tu semua janji apa yang kita own memang origin dari titik peluh kita sendiri kan. Gicheww. Hihiks.

Since dah nak masuk 'Twenty thirteen ni. Urgh. Awkward pulak bunyi dia. 2013 sudahh. Lol. Macam macam benda berubah. Kawan kawan dah kurang yang SINGLE. Yang dah bertambah family member. Yang dah berubah ke arah yang lebih baik. What a beautiful life we have actually. Shukur.

Aku ? aku camni je lah. Chill as usual. Hahah. Selagi ada usaha adalah rezeki tu. Makanya, esok aku memang na kena berusaha bangun pagi na pergi mencari rejeki tu sebab aku ta cuti christmas pon uols. Harap maklong. *nanges hentak kepala kat dinding*

Makanya, kak nitaa na tido dulu. Selamat malam semua. Jangan mimpi manis nanti terkencing malam. kak nita sayanggg semuaaa . Kbai.

p/s: aku baca balik aku sendiri tadapat point apa yang aku sendiri cuba sampaikan. bodo. hahahahah. kbai.


Comments