Hari pertama .

Assalammualaikum wbt .


Bole ta kali ni aku na tulis blog serious no joke joke anymore no no no . Ahahaha memang tadapat la 
jawabnye jack . Kawan kawan baik aku dari sekolah lagi dah entitled aku as 'pak lawak' 'tukang karut' etc 
kot . Tapi kawan kawan aku jela paham lawak 
'genre' ape yang aku deliver ni . Ta semua boleh terima uolss . Kang sentap tapasalll iols na kena pujuk . Ta 
kuaseeee mekkk . Ekeke .

Okay, jump to the main point entry harini . Today act, is my first day 'running errands' at my currently work 
place which is SingTel . Hehe tadelah running errands sangat uols . Iols training je dengan newcomer yang lain . Kaedahnya tu dah macam zaman study kolej kolej dulu ye . Best uolss ! Iolss sukeee sangggatt ! Making new friends, yang penting cuci mata . Bersih betul mate iols harini . Sebab ramai 
yang hensem hensem giteww . Ahaks ! *gedik ya rabbi* 

But a very sad sad news, I'm no longer with that group anymore starting tomorrow cause of I'm the one yang 
different department . huahhhh sedihhh . Tapi kenapa aku sorang je yang lain department ek ? aku pon tatau 
na jawab tu . Biarlah ia menjadi misteriii misterii misteriii iii iii iii *echo* .

Kesimpulannya di sini , overall of over the top over acting sanggggattt ! Hahaha . Okay harini Iols bagi 4.5 
star out of 5 star . *siap na rating by star bagai feeling feeling stardust sanggattt ahaks*

Kite tengok esok pulak bagaimana . Adakah bintang masih begemerlapan ? Jangan lupa saksikan kami esok 
di Money drop *AC Mizal puloksss kaedahnya* terjun longkang sekaranggg belll trololololol .

Okay, signing off here fella design . <-------- suka sangat tambah penjodoh bilangan meraban sendiri . Tu kedai perabot cetann
 .
Kbai . Assalammualaikum . Adios sayonara astalavista bebeh ! :3

Comments