Semangat raya dah ade weyy ! hahaha

Friday (TGIF) ;P . July 8th, 2011 . 1.30 pm . Desk Office againn .

Assallammalaikum w.b.t . Sopan kan kan kan ? harini kan hari Jumaat . ngeeee ! Hari Jumaat baru kau hengat na bagi salam Bell ? hahahadoi kene batang idong sendiri ni . Harini na cerita pasal upcoming puasa n raye lah boleyy ta ? hahaha awal gile kan . tapi aku rase aku gile bersemangat na raye tahun ni . tatau apehal ? kalau taun lepas aku memang tade mood sangat tapi tahun ni memang terbaekk . hahaha .

Fyi , baju raya mak dah beli hokkay uolss . Tinggal na fikir rambut hape je na buat tok raye ni . haha . Gile ta gile lah puasa pon belum start heboh na raye kau ni bell . kau dah kenape ? buang tebiat ? puasa ganti belom tebuat lagi syaitonnn ! hahaha .  

Tape tape 'pelan pelan kayoh' bak kate john f. kennedy . kah kah ! Ni aku na kongsi dengan korang lah pilihan pilihan pilihan gaya rambut raya aku tahun ni . Cetengok cetengok . kot kot boley jadi inspiration tok korang jugak raya ni .

Rambut aku pendek so ta banyak pilihan . Bukan boleh panjang dalam masa singkat ni pon kan uolss . So, kite perlulah pilih yang sesuai dengan kite je . Jangan kau rambut pendek pegi pilih rambut panjang nokk . memang mak ketuk kepale kau laju laju kalau mak jadi amoi saloon tu tahu ! hahaha .


Okay okay . Mari lihat lihat dan jenguk jenguk style style ni :




Memang style gile macam haram  tapi macam salah tema je . kau na raye ke na sambut christmas ni bell ? pasti kene hempuk dengan Hj Omar Baki nanti . Sile behave hokkay bell . Ay ay captain ! haha .

Okay okay lain pulak . Cekidauttt !


whoaaa ! i love this muchosss ! hee . tapi memang ta lah jawabnye . abah bukan bagi . hmmm . nexttttt .

 

Alalalalala somelllnyee . tapi biase je kan . hmmm . nexttttt lagikk ! 


 Ni dah memang rambut haku . tinggal lagi ranbut die lembut and ta berserabut macam haku bahahaha . alaaaaa boringggg . jap google lain eh . 



bile rambut aku na panjang . huwaaaa ! gile somel si Hayden Panettiere ni buat rambut cenggini woiii .


Hmm . dah la dah la . stop dah cari style rambut . sebab aku rase aku stay dengan rambut aku yang sedia ada ni . alter sikit sikit je kasi kemas . paling busuk pon aku hi-light or blonde je sikit . 

Ta pon aku pakai tudung jela raye tahun ni . Habis cerita . Pening kepale sangat na carik style yang appropriate . hahahahamek kau ! 

Okay lah esok aku sambung , oppsss taboley pulak esok jaga booth di FLORIA FEST 2011 . hehe .
Insya'Allah my family pon datang . yeehuuu ! rindu sangat kat diorang . Hope everything going sooooo fine tomorrow and another tomorrow . Amin ya rabbal alamin . 

Korang pon datanglah . Macam ade pulak yang bace kan blog roblog goblog aku ni kan bahahaha . 

Ni mak na promote sikit dari company mak nok . CRUISE TASIK PUTRAJAYA .



Meh lah datang sini ramai ramai . BESH hokkayyy !


I'm signing of here fella ! Enjoy your weekend . love muchos . XOXO !








Comments

  1. cube ko bela rambut pnjg bell,, nampak ckit keperempuanan ko 2..hakhakhak ;p

    ReplyDelete
  2. hahaha . tamo lah . bia rambut aku pendek camni . baru emsem . bahaha !

    ReplyDelete

Post a Comment