Family

Blog ni edit dari yang setahun dulu aku ta update update sampai lah harini .
Act, harini 31st March 2011 . hari khamis . malam baca yassin okay guys . :D

Aku suke sangat title 'This is the Bell y'all' . bahahaha barulah hip hop . adoi adoi . * gelak guling sikit . Assalammualaikum w.b.t . (cewah) salam bicara bermula salam dunia salam hari raya . wahaha . belum pape melalut dah ni . okay okay . As an introduction, abah bagi aku nama penuh as a WAN NABILLA NATRAH BT OMAR BAKI (tetibe je aku haha) . mama pula melahirkan aku (sopan sangat pulak sakk kui kui) pada 26 October 1986 . So, automatically aku dah 25 tahun lah kan . Aku anak ke-3 dari 5 beradik . Kire aku tengah tengah lah . I have complete sibling okay . aku ade kakak, abang, adik lelaki, adik perempuan . Wah, korang hade ? hade ? korang mesti jawab 'ade ke aku kesa?' tu pon kalau ade yg bace blog nih . bahahaha . ta kesa lah tu sume .

Okay, first of all I want to represent you to my coolest parent I've ever had * drum roll




Ni HJ OMAR BAKI BIN MOHD NASIR . My coolest dadday lahh . Abah ni sangat kelaka sebenanye tapi kadang kadang die sangat garang . serious aku sangat takut kalau die dah transform jadi garang . tapi apa apa pun abah memang cooolll .
wahaha . dadday dadday cooolll ! mmuahh love u abah . :)



Next is . * drum roll lagik . :)


tadaa . hehe . ni my gorgeous mummah y'all ! hiks . AZIZAH BT ZAINOL a.k.a mum jija rocks . oyeah ! haha . urmm mama ni sangat sangat besh . even kadang kadang ta sporting jugak haha . tapi she give me birth . i love you more than everything mama . I know you want the best for me . dun worry mama . I'm okay . :')





I love both of you so much . no one can replace both of you in my life . mmmuuaahhhhhhhxx ! :')

Okay . okay sume bawak bersabar bawak bertendang . teehee . seterusnya ialah my elder sistah .



 urmmm . let me introduce u all to my elder sis . WAN JULIA DASINA BT OMAR BAKI a.k.a KAKYONG . Kakyong sangat sangat garang mengalahkan abah tapi die sangat baik hati . hehe . aku tau kau marah marah aku selama ni sebab kau sayang aku . sebab aku yang paling degil kan . :'( . tape aku pon sayang sangat kat kau . aku belajar semua kesusahan dari kau . lebiu lah yong . mmuaahxx ! . :'D . kakyong saya ni solo lagi . reasonnya sebab die sangat berdedikasi sepenuhnya kepada family . so die langsung tade mase untuk mencari jodoh . hiks . macam yang die kate pada sesiapa yang selalu tanye tanye busy busy body nih " jodoh,ajal dan maut semua di tangan Tuhan" . Takpe yong aku pon berpegang kat kata kata kau tu . tapi apa pun aku selalu doakan kau bertemu jodoh yang baik setimpal dengan pengorbanan kau kat family kite . sob sob . sedih pulak . D': haha . okay okay chill balik . :D


Now, its my elder brother turns . tadaaa .


His name WAN ARIEF EFFENDY BIN OMAR BAKI a.k.a ABANGCHIK . hee . Aku rase die lah abang yang paling cool di dunia . haha . die ni happy go lucky je . relax je chill je cool je sume je lahh . haha . Aku agak rapat dengan abang aku yang ni . eh ayat aku macam aku ade abang lain pulak haha . Inilah sahaja satu satunya abang yang aku ade . dulu masa kecik kecik aku selalu cakap kat orang "sape bantai abang aku, aku bantai die balik . hnssff . hnnssff . " * dengan muka yang sangat pailang sambil idong kembang kempis . bahahaha padahal abang aku relax je . aku yang lebih . sekarang ni abangchik selalu pesan . "kau buat ape kau na buat tapi sampai aku dapat tau kau siap" uwaa bangchik langsi woooo . haha . urmm . lagi satu ni lah masalah kitorang masing masing still solo . yang bangchik ni aku tatau asal die solo . aku rase sebab die ni pemalu sikit dengan perempuan . macam aku lah . bahaha . tapelah bang same goes to you my dearest bro aku doakan yang terbaek buat kau . aku doakan aku dpat kakak ipar cepat cepat n boleh kaw tim dengan aku wahaha . love u bang . mmuahhxx ! 

Next is my turnnn . yaay ~ tadadadadadaaa .


Eh silap lahh ni Megan Fox patut tetibe asal aku rase aku hot semacam je . bahaha . aku ta HOT aku COOL okay . teehee . :D

Okay Okay ni serious ni aku . tadaaaa ~



bahahahahaha . adoi buat buat salah lagi aku ni kann . so dari sini u all bole predict aku macamane kan . yess ! memang aku gile glamer . bahaha . alaa sekali sekala kan . bukan menyusahkan orang pon . hee . Btw, I love Kate Von D . Mmuahxx ! <3


Okaylah kali ni betul betul serious okay .


haaahh amacam emsem ta aku ? macam Jared Leto kan kan kan . jangan menafikannya . haha . This is me . Act, at this time aku post this blog rambut aku da lagi pendek dah ni tapi tapelah lain kali aku publish gamba lain pulak ye . hehe . aku sangat bersyukur dengan segala kurniaan Allah ni . even kadang kadang aku memang banyak mumbling mumbling sana sini kan (aku sure geng geng aku salu denga aku mumble haha) . aku adalah seorang yang simple n 'asalkan boleh' bak kata orang melaka kot . tapi in the same time aku seorang yang perfectionist jugak kadang kadang tu . tapi bagi aku semua orang macam tu just lebih atau kurang je kan . hee . aku ni banyak berangan (tu sebab jerawat aku pon tumpang berangan), aku memang suke enjoy je tapi aku na sangat buang tabiat tu , aku senang sangat menangis n sangat banyak gelak . aku suka buat orang gelak jugak . sebab aku rase bila aku buat orang gelak aku rase dekat sangat ngan diorang . tapi dalam ta sedar, aku selalu jugak buat orang marah . aku cepat sangat risau . aku kelam kabut . n you know what ? aku adalah seorang yang sangat LOYAL pada orang yang aku sayang . ehem ehem hahaha . okaylah banyak sangat dah cerita pasal aku nih . aku jelah baca sensorang balik nanti . hehe . okay nexxxtttt . 


 

BOBOYYYY ! hehe . ni adik aku WAN ALTAF NADHIR BIN OMAR BAKI . Die ni baru je masuk belaja kolej . 19 tahun baru . aku panggil boboy je . baru ah hip hop kan boy hahaha . boboy ni sangat lain perwatakannya dengan aku . die senyap (aku sangat bising) . die suke tengok berita (aku suke tengok MTV) . die ta mencarut bagai (aku da jadi rutin haha *don't follow this okay kids) . die pengumpul duit (aku penghabis duit keh keh) . die sopan (aku sopan jugak ape ? ape tengok tengok) haha . pendek kata die ni baiklah . bagus bagus . tengoklah akak die sape . lalala . -,- . btw, sayang kau boboy . kau la adik aku yang paling senyap dan dengar cakap aku . bahaha . mmuaahh ! :) 

At last but not least, here the youngest sistah in this family . WANIE !


WAN NURDINI ZUKRINA BT OMAR BAKI  . baru 14 tahun ni . tapi da melawa kalah aku . haish tabole jadi nih . die ni sangat mengade dalam family (aku jeles sebenanye sebab die bongsu) haha . aku ta rapat sangat dengan die sebenanye . sebab dari die kecik aku dah dok hostel sume kan so macam tade mase na merapatkan diri dengan adik langsi aku sorang ni . tapi die sangat rapat dengan kakyong . wanie ni selalu kaw tim dengan aku pasal certain certain benda . baju ke, jalan jalan ke (semua yang berunsurkan kecantikan jelah) . tapi selalu sangat gaduh dengan die kadang kadang sampai aku yang menangis kah kah . bukan die yang menangis . die ni ade potential na jadi macam aku nih . aduhh . haha . satu je kak n pesan kat kau . buat pape pon yang penting pandai jaga diri . jangan sampai menyesal one day . yang penting sebelum kite kene tipu, kite tipu orang dulu (especially lelaki) bahaha . aku pon sayang kau jugaklah . don't worry . haha . xoxo . :-* 





Okaylah . aku rase untuk harini aku just introduce my family je dulu sebab aku da nak balik kerja . haha . esok aku off for JPJ test . aku sangat sangat berdoa supaya aku lulus sebab ni dah kali kedua aku ambil test . kah kah (malu) . tape aku akan buat betul betul esok . once da dapat lesen (Insya'Allah) aku da plan na ambil kereta . bolehlah aku bawa family aku jalan jalan . asyik diorang je bawak aku jalan . hehe .

Adios guys . daa ~ 8-)




































Comments